پیام فرماندار بافق به مناسبت هفته بسیج سازندگی

فرماندار شهرستان بافق در پیامی ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی، اقدامات جهادگران تلاشگر شهرستان بافق را ارج نهاد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، متن پیام ابوالقاسم دهقان بدین شرح است:

بسیج سازندگی، این شجره طیبه در طول سال های اخیر همواره منشأ برکات فراوانی بوده که در تحقق سیاست ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در توسعه مناطق محروم و کم برخوردار، نقش بسزایی داشته است و عملکردی درخشان و قابل قبول از خود به جای گذاشته است.

طرح بسیج سازندگی حاصل اندیشه والای مقام معظم رهبری است که در تاریخ 17 اردیبهشت 1379 توسط معظم له به منظور شخصیت دادن به جوانان و مشارکت دادن آنان در سازندگی و توسعه عرصه های مختلف از جمله عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم شروع به فعالیت کرد.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با تکیه بر همت والای جوانان مومن، انقلابی و بسیجی به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و دیگر عرصه‌های مختلف به ویژه عمرانی، آبرسانی، کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی، ساخت مسکن محرومان، کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های غیرقابل انکار و حیات‌بخش بسیجیان خستگی ناپذیر بهره‌مند شده است.

تلاش‌های بی‌وقفه و آمادگی دائمی بسیجیان شهرستان بافق در قالب گروه های جهادی و سازندگی در پشتیبانی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، موجب شده تا بتوانیم با اطمینان، به برنامه ریزی و آینده بهتر نگاه کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج سازندگی، از خدمات و تلاش های همه جهادگران و بسیجیان عرصه سازندگی به‌ ویژه گروه‌های جهادی زیر مجموعه ناحیه مقاومت بسیج بافق تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق این عزیزان را در تحقق اهداف بسیج سازندگی و خدمت به مردم شهرستان دارالشجاعه بافق مسئلت دارم.